Aprilshasthund

Varm i kläderna

Publicerad 2009-09-25 13:51:41 i Allmänt


Har longerat lilla gossen och han börjar bli varm i kläderna.
Med det menar jag att han fattar att jag gör något med honom och att han
kan testa om det går att göra något annat istället. Tex gå bort mot hageninsläppet
och dra till polarna istället. Men han ger sig snabbt och det är inga vilda protester..
Har nu sadel med hängande stigbyglar på och det gör att han går fram lite mer
så det blir lite mer trav av det hela

Jag har pratat med Hallands Djursjukhus då de har en vet som använder sig av blåsrör.
Han har bara behövt använda det på häst en gång innan!!
Fick superförtroende för honom, jag tror vi fixar det utan blåsrör.
Jag skall ge honom en tub med lugnande i munnen innan jag åker hemifrån,
och sen skall jag vara med, så tror jag det fixar sig.
Bokade ingen tid ännu då Tilda skall paras först.

Fick svar på Tildas blodprov idag, och det är väldigt tidigt.
Tar ett nytt prov på måndag och sen gissar jag att det blir typ onsd-torsd.

Fick även ett svar på vårat bygglov idag som vi skickade in i April!!
Innan de fattar beslut ges vi tillfälle att lämna synpunkter på ärendet.
= Nämnden har beslutat att kommunicera om avslag:-)
Ja,ja än är inte loppet kört

Trevlig Helg

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela