Aprilshasthund

Varför ringer han inte?

Publicerad 2009-09-29 12:34:15 i Allmänt


Väntar på att veterinären skall ringa och tala om ifall jag skall åka idag eller inte.
Oj - nu ringer det.
- Nej det var inte han.
Vill komma iväg om jag nu skall åka. Jag blir lite örig. ( är det Göteborgska? )
brtyder iallafall att jag bara örar omkring och inte får något gjort,
med ett stort pirr i kroppen hela tiden.

Har iallafall varit i stallet och mockat klart för hästarna. Även detta är ju arbete
som inte ingår i Tildas vardag. Hon tyckte det var väldigt spännande.
Och väldigt gott, för en del av det jag mockar ut ur boxarna kom sen upp
på hallgolvet hemma. FYYY

Apropå hästar så fick jag en faktura från Åby idag på 1600kr  :-)
Känns inte så kul, för en behandling som de inte har gjort.
Känner mig inte nöjd med dem, jag fick faktiskt inte ens träffa veterinären
när vi var där ( och inte kastrerade ).

Nu har jag bokat en tid till Slöinge nästa vecka och vi får hoppas att det går bättre.
Eller så är det inte meningen att han skall kastreras!!

Ring nu Gösta då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela