Aprilshasthund

Lördag

Publicerad 2009-10-10 13:24:50 i Allmänt

Hemmalördag med familjen = mys

Vi har lyckats laga en innerdörr som hängde snett ,samt satt upp
varsin anslagstavla i barnens rum.
Sådana små oviktiga ting blir jag lycklig av att få gjort.
Kvar står två lackhyllor men de vågar jag inte ge mig på.
Det står att en kunnig person skall montera dem!!
och det vågar jag inte kalla mig, du vet borra och så..

Ett tips för helgmyset
Prova Liptons te indian Chai - supergott
med kanel, ingefära, ringblomma och annat kryddigt.
Lite tända ljus och en filt.
Kan det bli bättre?

Själva skall vi till Bushuset efter barnens önskemål idag.
Imorgon blir det Lisberg,
men före det ett besök i Kyrkan - de ni. Det är ju söndag

Och såklart lite turer med hundarna

Ha en skön helg


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela