Aprilshasthund

En zebra i trädgården

Publicerad 2009-10-05 10:48:15 i Allmänt


Igår tvingade jag mig ut för att promenera klockan 23.30!!!!
Det fattads en del steg på min räknare så det var bara att ge sig ut,
fast jag mest längtade till sängen.
Rally hade redan gått och lagt sig och fattade inte varför jag skulle lura
ut henne mitt i natten.
Väl ute är det kanonskönt att gå, så är det alltid.
Det var ändå skumt för det var väldigt mörkt, ficklampan var dålig
och det var släckt i alla husen.
Hemma sen var jag såklart urpigg och kunde inte somna, nackdelen med att gå så sent.

Imorse vid frukosten så ropar William på mig alldeles vild.
- Mamma, mamma kom och titta
- Ja, vad är det?
- Det står en ZEBRA där, säger han och pekar ut i trädgården
Det var ett rådjur som tog sin morgontur hos oss
Han är för söt våran William:-)

Ha en bra dag  //   Maja

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-10-07 22:49:27

Du kan få några steg av mig...snittade 15 000 per dag i Bergamo

Kram på dig

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-10-07 22:52:42

Postat av: Maja

Publicerad 2009-10-09 09:21:52

Hade gärna tagit en heldags promenad i Bergamo!!!!!

Vi ses den 7:e

Kram Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela