Aprilshasthund

Borås

Publicerad 2009-06-27 15:46:13 i Allmänt

Utställning i Borås idag, och hela familjen åkte dit.
Inte Rally för hon fick vara hemma då det var 25 grader och hon uppskattar inte den värmen.

5 Gordonsettrar var anmälda och alla kom till start.
Dagens domare, från Norge, var hård
Resultatet blev så här...

Golden Pearl´s Black Galliano  2
Vidjoels Nick Nolte                      2
Fjällsiktens Turbo                       3
Fjällsiktens Unix Sonic               2
Golden Pearl´s Black Faith       1
Domaren förklarade att hon höll inne CK:et för Tilda för hon ville ha lite mer drive i rörelserna

Glädjande för dagen var Engelsk setter
Pålamalmens Dufttown som fick 1 HP i unghundsklass
Man får väl anse att det betyget är värt dubbelt så mycket då dagens ettor var få
Grattis till Suss och Patrik

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2009-06-27 18:12:19

Tack underbara du! Mer driv i steget - i den värmen?! Duffy var nog mosig i huvudet så han sprang med mig för en gång skull. Annars hoppar och biter han bara kopplet... Nu när jag kom hem såg jag att sekreteraren glömde fylla i att han fick Hp så det kommer inte komma med i statistiken. Lite synd men jag är jätteglad för min 1.



Vart åker vi nästa gång? :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-27 20:53:50

Det är härligt Suss med din positiva inställning.'Du måste påpeka att de missade ditt Hp, det registreras ju och det ser mycket bättre ut med ett Hp. Han kanske är en blivande avelshane!!!!

Har inte kollat vart vi skall åka härnäst, men jag återkommer snart. Kram Maja

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2009-06-27 21:12:15

Gratulerar till ettan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela