Aprilshasthund

Barbie är dräktig

Publicerad 2009-06-10 20:45:13 i Allmänt

Idag har Barbie och jag varit på seminstationen för att dräktighetskolla, och yes, det var en liten bebis där!!!
Det är så härligt och har gått så smärtfritt. Trots att det var lite strul med bakterier och sköljningar så
tog hon sig på första.  -Vilken tur. säger jag på station, men fick snabbt ändra mig, -vad duktiga ni är
menar jag. Får kanske bli lite skumpa till dem vid nästa besök!!!!!!
Det gick en liten fölunge efter Rosevelt i hagen där,  så söt, så söt
Zamba skall kollas på 42 dygn nästa fredag, kom på sen att det är midsommarafton,
får nog be dem ändra den dagen.
Barbie kollas den 6/7 igen

                           China som bebis

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-12 10:02:39

Aha, jag mötte dig med transporten, men hann inte prata. Va kul !!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela