Aprilshasthund

Jag vill inte ha sommarlov

Publicerad 2009-07-22 10:23:58 i Allmänt

Jag vill inte ha sommarlov eller semester.
Jag vill gå på dagis.
Ja, detta tycker iallafall Moa
Vi är nu inne på 4:e lediga veckan för barnen och de börjar sakna sina dagiskompisar.
Igår var en riktigt tråkig dag, alla var rastlösa, och det blåste så man knappt kunde gå ut.

Imorse skulle vi åka till seminstationen med Barbie, men barnen var så trötta att jag inte hade hjärta
att dra upp dem i ottan. Undrar när vi nu skall hinna det? Måndag får det bli.

Nu är det en månad kvar till fjällturen med Rally i Sälen.
Båda behöver vi bättre kondition, jag har ju stått stilla i minst en månadf
pga ryggskott och ischias (hur stavas det?). Blir jag inte bättre snart så kommer jag inte
att kunna åka:-)
När jag steg upp i sadeln igår så tänkte jag att nu är det lite bättre så jag skulle skippa pallen.
Tyvärr var det en halvmeter kvar till stigbygeln, så det fick bli pallen. Surt, men vi kämpar på..

Har anmält Tilda till utställningen på Öland 2/8. Skall bli kul...

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2009-07-22 13:14:45

Jaaaaaaaa - då ses vi ju på Öland! Vad kul! När åker ni dit? Vi åker på fredagen.

Kram Suss

Postat av: Maja

Publicerad 2009-07-22 21:07:41

Jag är ju inbiten tidsoptimist. Tänkte åka fram och tillbaka över dagen. Det kanske blir tufft då utställningen börjar kl 9.00

Åker själv, men har inte bestämt när ännu.

Skall bli kul att ses

Kram

Postat av: marie

Publicerad 2009-07-25 19:37:51

klart att du kommer på fredag eller allra senast lördag.

Eller ....

Kul att du kommer /Marie

Postat av: Maja

Publicerad 2009-07-25 22:29:27

Har bestämt mig för att åka på lörd.Kul att ni är där!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela