Aprilshasthund

Jag är ingen skytt

Publicerad 2009-07-04 23:50:24 i Allmänt


Igår var vi en hel gäng ifrån firman på Liseberg. Det skulle bli 5-kamp.
Där ingick gevärskytte!!!!!!!!!  Gott tänkte jag, där kanske jag har ngt plus???
Trodde jag ja. HA HA HA Jag bommade alla 5 skotten!!!!!!!
Bara det är ju en bedrift.
Efter mig var det mammas tur, och när hon hade bommat 4 skott i rad fick vi ta in ett "proffs"
för att kolla att det ej var fel på vapnet. Hmm, det var det inte. Han sköt en fyra!
Så var det med det, tur att det inte är jag som är skytt på fjället :-)
Men vi hade jättetrevligt och ungarna älskar det.
Det är något visst med Liseberg, det får bli mer av det i sommar

          

Idag har vi fixat med växthuset ( i 30-graders värme!! ).
Nu ligger alla stenarna på plats innanför, kvar är några till som skall läggas utanför ingången.
Håkan har varit lite hjälte idag och burit alla stenarna ,då jag fortfarande inte vågar bära.
Det var dessutom han som tyckte vi skulle köra på i värmen.
Tack Goa Håkan för detta.

        

       

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela