Aprilshasthund

She´s Hot

Publicerad 2009-01-30 15:50:54 i Allmänt

Barbie har fått komma ut i skogen på små lätta galoppturer som veterinären ville ha det.
Han tänkte nog inte på att hon blir rätt het.
Men håll i hatten och sitt kvar i sadeln.
Adrenalinkick!!

Nu har jag fått nytt stall till Barbie. Det blir inte eget som jag tänkte mig men väl så bra.
Jag flyttar till Malin Johansson i Landvetter och det blir kanonbra.
Där får Barbie en stor box som hon kan föla i.
Malin skall också betäcka ett sto så fölen får kompisar!!
Sen kan jag få en box till China ,och kanske behålla honom som hingst.
Vi tränar för samma tränare och känner varann sen länge.
I slutet av Feb bär det av.

På hemmaplan apporterar nu Rally med väldig glädje. Stavas blodpudding.
Tom Race vill rycka apporten ur handen på mig för blodpuddings skull.
Nu vet jag att inte alla ( eller ganska få) gillar mutor vid apportering,
men jag tror på den melodin.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela