Aprilshasthund

Jag gjorde en Maja

Publicerad 2009-01-05 21:34:10 i Allmänt

Åkte till Ullared idag för att jobba.
Jag var den enda på företaget som jobbade och var rätt nöjd med det, har ju inte jobbat så mycket det senaste så det kändes bra att vara den som drog i trådarna.
Hade en hel del att göra så tiden gick. Strax före 16 kom jag på att det var dags att ta ut de returer jag skulle ha med hem för lagret stänger ju 16. Rusar ner och får ut på en avd. Tar rulltrappan upp till övervåningen och upptäcker att de har städat bort min vagn!!! Jag hade ju viktiga saker där i, de brukar aldrig röra vagnarna.
Till nästa lagerport och där är stängt!! Genom hela varuhuset till nästa och där är stängt. Får lämna varorna kvar för jag kan inte få ut dem. Visar sig att det är afton idag och lagret stänger tidigare. Vem har tänkt på det.
In i butiken igen och där är alldeles tomt. Hela varuhuset har stängt. Stänger 16. Inte konstigt att de städat bort min vagn!
Min jacka med mina bilnycklar hänger vid leverantörsingången och där är låst. Lyckas få hjälp att få ut min jacka.
Men hur är det med min bil, den står innanför grindarna, har de låst in den?
Jag har tur och får ut min bil. Ger mig av hemåt lite yr i mössan.
Vilken snurrig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela