Aprilshasthund

To Blogg or not to Blogg - That´s the question

Publicerad 2009-02-01 09:48:54 i Allmänt

Har nu bloggat ett tag och ställer mig frågan. Varför?
Det driver en liteatt antal besökare ökar, men egentligen, vad spelar det för roll?
Hade i Januari 1071 besökare med max besökare 48 st på en dag = första månaden över 1000.
Då vill jag såklart ha ännu fler nästa månad, har nu snitt 35 per dag. Hur gör man för att få fler?
Men varför?
Man borde ha ett budskap att komma med. Något som ger något. Så att det finns en vits med bloggen.
Att lära sig har varit en drivkraft för mig, men nu kan jag ju det.
Att träffa folk som man inte gör så ofta annars är även det drivande.
Jaja, vi får se hur det blir...

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-02-01 11:59:08

Hej Maja



Vad är detta för negativa tankar.....

Varför måste allt öka?

Varför måste man ha nya utmaningar hela tiden?

Vad är ett budskap eller varför är det viktigt.?



Själv trivs jag alldeles utmärkt med att bara gå in och se hur du och din familj har det och vad som har hänt det senaste tiden.



Trevlig söndag.

'marie

Ge inte upp ... utan kör på.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela