Aprilshasthund

Rally drar

Publicerad 2009-02-21 13:04:39 i Allmänt

Det har äntligen kommit lite snö, men bara lite. Iallafall såpass mycket att Rally nu kan dra på isen. Hon fick dra William i pulkan idag. Moa fick vara inne med pappa för hon är lite sjuk. Rally hade lite svårt att fatta varför Race fick springa lös och hon själv gå i koppel. Men hon gillade det nog ganska bra ändå. Både William och Rally ville såklart öka tempot med påföljden att jag var tvungen att springa med runt sjön. Pust. Men jag hade stegräknaren på så det blev ett par tusen steg extra. Det är så härligt med vinteraktiviteter. Synd bara att jag inte har några skidor för det hade nog gått med ett rasande tempo. Skall köpa skidor på vinterrean som startar nu.
Jag tror att vi gör Moa sällskap nu och sover middag en stund - jag måste ju orka partaja ikväll och vi vaknade 6.15 idag.
Sist jag partajade var det jag o Lisa som skulle göra stan - vi var hemma före 22!!! Vi får se hur det går denna gången??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela