Aprilshasthund

Mina hästar är bäst

Publicerad 2009-02-17 19:33:01 i Allmänt

I sadeln igen efter en veckas uppehåll.
Det är alltid lika kul att rida efter lite vila. Tömkörde igår och Barbie var kanonfin. Red i ridhuset idag och efter att Barbie påmint mig om att hon är en känslig dam och kräver mjuka hjälper så gick hon superbra. Är laddade som tusan och har bokat träning för Sten på fredag. Skall bli kul
Ser även fram emot att flytta i månadsskiftet. Jag har varit på väg till Malin tidigare men då har det kommit annat ivägen.
Skall bli kul att stå i samma stall som My och kunna följa henne lite närmre.Malin skall även hon betäcka i år och då får ju fölisarna sällskap. Kul

En ska som jag kan bli lite matt på är de hästägare som säger
- Nej, hon är inte så rolig att rida så jag skall nog betäcka henne. Eller
- Denna hästen gillar jag inte alls, så hon får gå i avel.
Men hur tänker man då? Hur kan man avla på en häst man inte gillar? Avkomman kan ju faktiskt bli likadan!!
Som tur är så är mina hästar bäst och vackrast i hela världen.
                Det tycker iallafall jag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela