Aprilshasthund

Host & Nys

Publicerad 2009-02-03 10:08:19 i Allmänt

Förkylningen vägrar släppa taget om denna familjen. Alla 4 släpar med den i olika grad.
Såklart hinner vi bli friska innan vi beger oss till fjällen. Vi åker på söndag.
Vi har anmält både Moa & William till skidskola, skall bli så spännande att se hur de fixar det.

Jag blir riktigt peppad av glada tillrop och ökat antal besökare på min blogg.
Igår var vi över 50-strecket och det känns ju kul. Nina lärde mig när hon var hemma sist att man kan gå in och kolla ifrån vilka länder besökarna är. Döm om min förvåning när man ser att det finns bl.a från USA, Canada och tom Japan.
Undra vad det är för snubbar??

Tror jag skall lägga mig på sofflocket och kolla en film!!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela