Aprilshasthund

En sorglig dag

Publicerad 2009-02-28 21:53:31 i Allmänt


Det gick tyvärr inte att rädda Race. Hon blev bara sämre och sämre. Låg mest och ville varken äta eller dricka. Det gick inte heller att få i henne medicinen till slut. Imorse tog vi det tunga beslutet att hon skulle få somna in. Det är oerhört sorgset att mista en familjemedlem. Man bara gråter. Hon fick inte bli 11 år. Hon jagar nu ripor på heltid.
Vi saknar dig redan - massor  Tack för de år du gav oss
                                         Matte & Husse

                                

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-03-01 11:17:06

Tårarna trillade så hemskt första gången jag läste så jag såg inte tagentbordet. Nu gör jag ett nytt försök.



Det är gräsligt när våra fyrfotingar blir sjuka och vi måste ta de här hemska besluten men vi gör det med våra älsklingars väl och ve för ögonen.



Jag förstår att det känns tungt men precis som du säger jagar hon nu ripor för fullt och där spelar varken eftergång eller annat någon roll...



Kramar i miljoner från

Suss & Patrik

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2009-03-01 21:32:58

Jag vet hur jobbigt ni har det just nu..

Stora kramar

Helena

Postat av: Tina

Publicerad 2009-03-02 09:06:40

Tänker på er!



Kram / Tina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela