Aprilshasthund

Sälen inställt

Publicerad 2009-08-13 10:04:04 i Allmänt


Jag var tyvärr tvungen att ställa in min Sälen-resa!!!!!!!!!!!!!!!!
Och det är det roligaste jag och Rally brukar göra på hela året:-)
Känns jätteledsamt.
Saken är den att min fysik inte är på topp med mina ryggproblem,
så jag har insett att jag klarar inte bilresan dit,
och jag fixar inte heller att gå på fjället i 2 dagar med ryggsäck och
uppförsbackar osv.
Har förträngt det och hoppats att jag skall hinna bli bra men så är inte fallet.
Min moster på Öland 82 år verkar smidigare än mig
Bara att gilla läget.

Glädjande är att Marie & Mikael har bjudit in till träning hos sig i Kode på Söndag.
Ett stort TACK till er

                                      

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-08-13 11:55:14

Hej Maja!

Tråkigt att läsa att du har så ont i ryggen.. hoppas att du blir bättre snart!

Följer din blogg flitigt

Postat av: Maja

Publicerad 2009-08-13 12:47:36

Vad roligt att höra ifrån dig Karin, har undrat hur du har det och hur det funkar att inte ha häst. En fika kanske?

Postat av: Karin

Publicerad 2009-08-13 14:44:01

Inget roligt alls att vara utan häst! :(



Men fikar gör jag gärna!!

Postat av: Nina

Publicerad 2009-08-13 23:30:03

Maja, hoppas att du blir bätter!!!

Vet du något om Falleur??



Kram

Postat av: Nina

Publicerad 2009-08-13 23:35:08

Inget roligt att höra, krya på dig!

Vet du något om Falleur?



Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2009-08-14 10:11:49

Zamba har en avkomma e. Falleur som ägarna är supernöjda med. En annan kompis som har en avkomma som fått jättehöga poäng.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela