Aprilshasthund

Kitchen Aid

Publicerad 2009-08-10 22:15:28 i Allmänt


 Ikväll bakas det bröd på Lilla Sandsjövägen 6

Det har blivit en hel del bakande den sista tiden, men saken är den att jag pga min rygg och
ischias inte kan sitta ner, utan får stå eller ligga.
Jag tillhör ju den typen som somnar om jag lägger mig, och då är det ju bättre att stå upp.
Och stå upp rätt upp och ner känns ju märkligt - då är baka bra.
Är väldigt trött på min gamla slitna Melissa elvisp för ca 149kr.

VIIIIIIIILL HAAAAAAAAAAAAA    En Kitchen Aid
    

Har varit hos läkaren idag och som det verkar är det inte ett ryggskott jag haft utan ett
dikbrock!!  Därav smärtan i benet som jag inte blir av med.
Skall göra en magnetröntgen nästa vecka för att få definitiva besked

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela