Aprilshasthund

Hinna allt - helst med en gång

Publicerad 2009-04-23 22:21:32 i Allmänt

Idag har vi haft en arbetsdag på dagis. Superkul - massor av föräldrar och otrolig aktivitet. Någon förälder hade tagit dit ett lass jord, någon en eka, en annan pallkragar och stubbar. Samt massor av växter. Hur kul som helst.

Nu är ju Håkan bortrest en vecka och då skall man såklart passa på att göra tusen saker. Men ibland kan man ju fråga sig varför, och hur skall man hinna????
Imorgon måste jag åka till hingsstation med Barbie och jag måste jobba??? Det löste sig med att jag fick åka in till kontoret i dag och hämta varorna, har släpet halvfyllt med varor, andra halvan får jag fylla med Barbie, köra ner henne till Kungsbacka och lämna av henne där, åka ner till Ullared och jobba, sen hämta upp Barbie på hemvägen. Helst hinna hämta barnen på dagis innan det stänger:-)
Sen samma procedur på måndag, fast då med Zamba!!!
Men men, man skall vara glad att man har något att göra, och jag vill gärna kolla upp hästarn innan vi åker till New York.
Där blir det inga måsten - Hur kul som helst

God Natt // Maja

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-04-24 17:47:58

Maja!

När åker ni till New York?

Vill du ha hjälp då eller jag kanske skall fråga vilka dagar jag skall hjälpa dig, hihihihi:)

Ses på lördag!

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2009-04-25 08:33:29

Hej Nina

Jag åker onsd till sönd. Tack för erbjudandet, vi kan ta det i kväll.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela