Aprilshasthund

Det var party igår

Publicerad 2009-04-26 12:19:56 i Allmänt

Ja, det var det.
Håkan är i Kina och barnen skulle sova hos mormor så jag tänkte passa på att ha lite tjejer hemma för lite vin o tjöt.
Och tjöt blev det - tjugo i fyra gick de sista!!!!!!!!! Undrar hur många år sen det var som jag var uppe så länge.
Kvart i fyra sov jag som en stock        Vi hade jättetrevligt och vädrade en massa olika hästfunderingar.

Det där med sovmorgon sen gick väl sådär. Först vaknar jag kl 7 som alltid, men lyckas somna om. Sen ringer Håkan en timme senare. Efter det är det Lottas tur att väcka mig. Kl 9 stänger de av strömmen och då piper det i larm och gud vet vad. Sen har Annika glömt sin mobil och den ringer ett par gånger, säkert Jari som saknar sin fru!! Uppe på det så ringer min telefon ett par gånger till men då kan jag inte svara eftersom det inte finns ström. Och katten som är uppe o klättrar på mig!!!! Jaja men lite sova blev det iallafall.
Sen var mamma så gullig och kommer hit med barnen så jag slipper köra bil. Det är mammor det

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2009-04-26 12:41:52

Tack för en trevlig kväll,man fick sig ett och annat gott skratt!Hästar är livet,som sätter fart på våra tankar !!Extra TACK till Yvonne hämtade oss mitt i natten!

Postat av: Maja

Publicerad 2009-04-26 20:34:30

Tack själva det var jättekul, men det var hemskt vilka nattugglor!!!!

Postat av: Nina

Publicerad 2009-04-26 22:27:39

Instämmer med Susanne, vilken trevlig kväll/natt:).

Vem tar nästa tjejträff?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela