Aprilshasthund

Börjar bli tråkigt

Publicerad 2009-04-17 22:47:03 i Allmänt

Nu börjar det bli tröttsamt att inte orka något - och att missa en massa. Har tex inte ridit på hela veckan, knappt gått ut med hunden, missade vinkväll hos en dagismamma ikväll, missar Olympiatravet på Åby imorgon.
Moa sa idag - Mamma jag vill inte att du är sjuk ( o vad omtänksam hon är tänkte jag, min gulliga lilla Moa )
Nej, du kan smitta mig. Hmmm, vad säger man då? Längtar efter att orka annat än att se på film med dem.
 Enda fördelen med att vara sjuk är att man går ner i vikt. En sjuka på våren o en på hösten brukar göra gott:-)  Nu passar kläderna perfekt igen. Och nästa vecka skall jag till frissan och äntligen bli blond igen, så nu får de passa sig på stan...

China har problem med tandfällningen så veterinären fick komma och titta på honom. Såg rätt så rörig ut i munnen.
Han får stå på box ett par veckor och äta lite lättuggad mat, så han inte blir för tunn. Sen skall han nog repa sig.
Marit`s kommentar efter att hon släppte ut honom med polarna efter ett dygn på box. J...............r vad han travar...
Den karamellen suger jag på nu
God natt

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-04-18 18:27:57

krya på dig snygging

Postat av: Nina

Publicerad 2009-04-18 19:44:29

Krya på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela