Aprilshasthund

Trendigt med Thailand

Publicerad 2008-12-30 00:44:06 i Allmänt

Det verkar som att alla skall åka till Thailand.
Min kusin o hans fru är där i sitt egna hus.
Min andra kusin och hennes man är där i sitt egna hus.
Mamma och Ivo åkte dit idag.
På lördag åker Camilla och Robban dit.....
Det kanske är dit vi drar nästa vinter över jul och nyår???

Har fått startlapparna till utställningen idag.
Det är..
 8 Gordon på Lörd         13 Gordon på Sönd
 3 Setter                             6 Setter
44 Irsk                              37 Irsk
På sönd vet jag att Jaquilines kommer med 3 hundar
Vidjoels med minst 2
Och Lisa o jag med våra 2.
Sen kan jag gissa att Svitjods Oden kommer, han har ju gått fantastiskt bra och vill säkert gärna bättra på sina meriter.
Hoppas att det kommer lite nya hundar som man inte har sett.
Skall bli jättekul...

 

Kommentarer

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2008-12-30 20:05:59

Lite mer info om deltagare på söndagen!

Vidjoels har 6 hundar med!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-30 21:19:04

Lycka till Maja till helgen!

/Nina

Postat av: Maja

Publicerad 2008-12-31 07:07:26

Tack till er båda

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela