Aprilshasthund

Jag har slagit rekord

Publicerad 2008-12-02 19:34:26 i Allmänt

Och det är inte vilket rekord som helst, det är mitt egna personliga viktrekord!!!
Så känns det i allafall. Och detta är ju ingen merit precis.
Tänk om jag istället slog rekord med tex en reional LA på 83%? Det vore ju roligare. Hihi
Har funderat ett tag på hur jag bäst skall ta tag i problemet, det finns ju massa olika varianter.
Man kan göra som syrran som är stenhård och full av diciplin, hon äter gott en dag i veckan och resten inte så mycket.
Så är hon smal och snygg också.
Eller som en på dagis som druckit ngt pulver och gått ner 24 kilo. Alltså en personal, inget barn.
Men hur gör man då? Hur förklarar man för barnen att - jomen ät ni, mamma dricker sitt pulver?
Utan att skapa vanföreställningar hos dem?
Jag bestämde mig för chokladpulver morgon och lunch samt riktig mat till middag. Då får man iallafall äta, och julen närmar ju sig. Bra att ge sig själv en ärlig chans.
Förutom detta så tillåter jag mig förstås min eviga last - Fri mängd cola light - vad vore livet utan denna dryck??
Ja, startskottet har gått. Vi får se hur det går. Håll tummarna
Maja

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2008-12-03 08:40:56

Det kommer du klara galant... Jag tror på dig. hit vad trendig du är nu då, blogg o allt. Jag får gå en kurs hos dig. Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela