Aprilshasthund

DÅLIGA NATTVANOR

Publicerad 2008-12-16 02:28:37 i Allmänt

Att natta barnen på kvällen är ju rena fördärvet!!!!
Man somnar alltid själv. Jag och Håkan brukar föreslå att det är den andres tur att lägga. Idag var det min tur.
Då vi var sena efter en heldag på Liseberg och klockan var 22.30 så tänkte jag att det är lika bra att sova runt. Gick och la mig kl 3 igår och ville inte göra om det.
Kl 1 går Håkan och lägger sig, viskar till mig (ungefär som att man vaknar mindre om man viskar) - Kan du ställa klockan? Min man tillhör den skaran som inte kan ställa klockan och inte brygga kaffe ( hemskt svåra ting).
Då passar Rally på och tycker att det är dags att gå ut en sväng!!! Halv 2 är det bara att gå upp för nu är jag pigg. IGEN.
Jag går på det varje gång och det är inte kul - men jag är ju pigg...

                      Moa bakar lussebullar
                
                       William diskar hellre
                 
                    De goda bullarna
                 

                 

                


 
               
               

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela