Aprilshasthund

Att stava rätt

Publicerad 2008-12-22 11:22:50 i Allmänt

Vid min höga ålder har jag upptäckt att det ibland dyker upp ord som jag inte kommer ihåg hur de skall stavas!!!
Jag har alltid haft lätt för det och upptäcker direkt om ngn annan har stavat fel, och tycker att man skall stava rätt.
Men nu får jag äta upp det för ibland så kan jag inte stava längre!!!!
Har det med ålder att göra eller är det ngn sjukdom som smyger sig på?
Hursomhelst så är bloggen ett riktigt bra botemedel mot det för det tvingar ju mig att skriva och att se till at det står rätt.

Hemsidan tvingar mig att hänga med i teknikens utveckling och det är ju lämpligt när man har småbarn som snart kommer att köra över en i kunskap...

        Moa o Simon showade för oss på julfesten i lördags...
     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela